söndag 4 december 2011

hej bloggen

                                           Hej bloggen¨

Jag vill bara säga att hopppas ni har haft en bra söndag .
För det har jag haft !
Och jag har musik prov +massmedia prov i morgon!!
Pallar ej ,men jag har övat så jaja !
Och jag var ochså i build a bear,och köppte en linne kjol och skor till ester(min buil a bear)
Det var från pappa i julklapp och från mamma fick jag en build a bear  overall.
Som jag älskar !!!
I dag tänkte jag gå till ett julbord men skit i det.
Igår  var jag i gymet med ester och mina vänner;)
Och la mig typ halv tolv eller elva.
Och vakna typ halv åtta ,mamma väkte mig fast jag hörde dem prata mamma och pappa.
Och jag vakna:)
Och jag var ochså i coop forom jul tomten var där .
Vi skulle köppa katt strö ,men vi köpte ochså eller jag och pappa köpte glass ,jag en diam och pappa  mangnum.
Oj den blev väldig lång !!
jaja!!
                                  Ses Puss och kramar från selena och sov gott;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar